poniedziałek, 3 marca 2014

Ananas w czekoladzie


Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam ananasa. Pyszny i zdrowy:-) czego można chcieć więcej......hmmm... no może jeszcze troszkę czekolady. Co wy na to??

Składniki:
-ananas
-gorzka czekolada
-płatki migdałowe

Sposób przyrządzenia:
Ananasa kroimy na mniejsze kawałki według uznania. Połowę tabliczki czekolady rozpuszczamy w kąpieli wodnej tzn. w misce nad garnkiem z parującą wodą gdyby ktoś nie wiedział :-))) gdy czekolada się rozpuści taplamy w  niej naszego ananasa i kładziemy na talerz. Posypujemy do ozdoby płatkami migdałowymi. Wstawiamy do lodówki, żeby czekolada stwardniała. Ja niestety się zgapiłam i użyłam mlecznej czekolady bo akurat taką miałam, ale i tak wyszło bardzo smacznie.
A czy wiecie jak wybrać dojrzałego ananasa? Jeśli nie to wam powiem:-) Jeżeli chwycicie za liść i pociągniecie do góry a liść łatwo wyjdzie to znaczy, że ananas jest dojrzały. Jeśli nie wyjdzie albo musicie bardzo mocno go szarpać to znaczy, że ananas jest kwaśny i trzeba poszukać innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz