wtorek, 13 maja 2014

Pstrąg z masłem czosnkowym i pietruszką




Sezon grillowy ruszył pełną parą i będziemy mogli cieszyć się nim jeszcze przez kilka miesięcy. Dlatego też warto wypróbować nowe i smaczne przepisy, żeby urozmaicić nasze grillowe menu. Jestem wierną i oddaną fanką karkówki z grilla, ale nawet i to może się z czasem troszkę przejeść. Ciekawą alternatywą są ryby z grilla. Moja propozycja dla Was to ten oto właśnie dostojny pstrąg. Uważam, że jest jedną ze smaczniejszych ryb a do tego przystępną cenowo.

Składniki:
-4 świeże pstrągi
-kostka masła
-5 ząbków czosnku
-pęczek pietruszki
-sól, pieprz

Sposób przyrządzenia:
Ryby myjemy, patroszymy i pozbawiamy łusek, chyba że udało nam się kupić gotową rybę. Masło przekładamy do miseczki i dodajemy do niego przeciśnięty przez praskę czosnek i posiekaną pietruszkę. Dajemy cały pęczek. Solimy i pieprzymy do smaku. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszamy i odstawiamy na chwilę do lodówki. Gdy masło stwardnieje faszerujemy nim nasze pstrągi. Każdą rybę zawijamy osobno w folię aluminiową i kładziemy na ruszt. Grillujemy, aż rybka zmięknie.
Kochani prośba do Was. Ten przepis bierze udział w konkursie Grilluj i gotuj z Charliem. Jeśli podoba się Wam mój przepis to głosujcie. Z góry dziękuję i podaje link do strony gdzie możecie oddać na mnie swój głos http://grillujgotuj.pl/przepisy-konkursowe,1,241,pstrag-z-maslem-czosnkowym-i-pietruszka.html

4 komentarze :

  1. Ślinka cieknie na samą myśl... :)
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komplement:-) faktycznie jakieś takie ładne mi wyszły;-) to już chyba wiem co będziesz teraz grillować:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super :)

    Zapraszam do mnie!
    Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale może kiedyś znajdziesz u mnie coś ciekawego :)

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziękuję:-)) ja też niedawno zaczęłam blogować, ale uwierz mi to wciąga:-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń