wtorek, 3 marca 2015

Trufle czekoladowe





Czy jest ktoś kto nie lubi czekolady??Chyba nie a przynajmniej ja nie znam nikogo takiego. Przepis tak prosty, że aż wtyd a efekt słodki  i pyszny. Na tym właśnie polega genialność przepisu, Przygotowanie zajmuje 5 minut a smak rozpieszcza nasze kubki smakowe. Przepis autorstwa Ani Starmach mogę wam szczerze polecić do kawy na leniwe niedzielne popołudnie.

Składniki:
-100g czekolady gorzkiej
-100g czekolady mlecznej
-50-100g ciasteczek/herbatników maślanych
-200g serka mascarpone
-kako

Sposób przygotowania:

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Gdy się całkiem rozpuści przekładamy ją do innej miski, żeby szybciej się ostudziła. Cały czas mieszamy i dodajemy pokruszone herbatniki i serek mascarpone. Wszytsko razem mieszamy i wstawiamy do lodówki na ok 10-15 minut. Po tym czasie wyciągamy masę z lodówki i możemy łyżką uformować małe kulki i obtoczyć je w kakao. To wszystko!! Smacznego

7 komentarzy :

  1. Już raz robiłam podobne trufle, a teraz właśnie poczułam że czas wrócić do produkcji własnych czekoladek! Ps: spróbuj następnym razem dodać trochę alkoholu, np. rumu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo super!!! mega fantastyczny pomysł, że ja wcześniej na to nie wpadłam:-)) dzięki wielkie, nastęnym razem na pewno dodam jakiś % i już wiem, że będzie bosko smakować:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś przeżyłam przygodę z truflami, okazało się to prostsze, niż można było sobie wyobrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie:-) brzmi ambitnie a jest tak banalnie proste, że aż wstyd się przyznać:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja żona ostatnio zrobiła, miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznać muszę że wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wyglądają te trufle czekoladowe.

    OdpowiedzUsuń